Lenteconcert

De lente is in aantocht en dat betekent dat het tijd is voor het jaarlijkse lenteconcert van het Waregems Harmonieorkest! Op 27 april verwelkomen we u graag voor een avond vol muzikale verrassingen. Het concert vindt plaats in ons lokaal “De Schalmei”, gelegen in het hart van Waregem, waar de bloemen bloeien en de muzieknoten samensmelten met de frisse lentelucht.

Ook dit jaar hebben we een speciaal programma samengesteld dat de essentie van de lente vangt. Van klassieke meesterwerken tot hedendaagse composities, er is voor ieder wat wils. Onder leiding van onze dirigenten Luc Neirynck en Jessica Peel belooft het een avond te worden die de zintuigen prikkelt en de geest verfrist.

Mis deze betoverende avond niet en markeer 27 april in uw agenda. Tickets zijn voor € 8 te verkrijgen aan de deur.

We kijken ernaar uit u te verwelkomen bij het lenteconcert van het Waregems Harmonieorkest. Laat u meevoeren op de klanken van de lente!