Nationale Feestdag

Sint-Amandus-en-Blasiuskerk Markt 15, Waregem, Belgium

Traditiegetrouw zijn we terug op post om de jaarlijkse eucharistieviering in de dekenale kerk op te luisteren gevolgd door Te Deum en bloemenhulde aan het monument van de gesneuvelden op de Markt.

Seniorensteeple

Waregem Expo Zuiderlaan 26, Waregem, Belgium

We steken de handen uit de mouwen om alle Waregemse senioren een onvergetelijke namiddag te voorzien!

Aperitiefconcert Waregem Koerse

De Schalmei Olmstraat 27, Waregem, Belgium

Eind augustus betekent voor vele Waregemnaars en omliggenden maar 1 iets: Waregem Koerse! Voor ons dit ook niet anders. Geniet samen met ons van muziek, BBQ en lekker frisse drankjes!

Wapenstilstand

Sint-Amandus-en-Blasiuskerk Markt 15, Waregem, Belgium

Samen herdenken we het einde van de Eerste Wereldoorlog met bloemenhulde aan het monument van de gesneuvelden op de Markt.

Groot Concert

CC De Schakel Schakelstraat 8, Waregem, Belgium

Tradities zijn er om in stand te houden! Ook dit jaar zetten we CC De Schakel terug helemaal op zijn kop!

Groot Concert

CC De Schakel Schakelstraat 8, Waregem, Belgium

Kerstconcert

Zet samen met ons de kerstperiode in met een gezellig avondje muziek