Groot Concert 2024

De herfst is al een goeie maand in het land (ook al zou je zeggen dat dit al veel langer is). Naar goede gewoonte geven het Waregems Harmonieorkest met het Jeugdorkest van Waregem er terug een lap op!

Dit jaar doen we dit niet alleen. Op 16 en 17 november zorgen onze muzikanten onder de vakkundige begeleiding van Luc Neirynck (WHO) & Jessica Peel (Jeugdorkest) samen met onze gastsolist Thijs Vanmarcke voor twee schitterende avonden. Thijs staat voor velen bekend als professioneel muziekant en saxophonist bij de Koninklijke Muziekkapel van de Gidsen of als dirigent van de Koninklijke Muziekvereniging Sint-Cecilia Vichte, één van de toonaangevende fanfares in het zuiden van West-Vlaanderen.

Info & tickets voor deze avonden van genot zijn te verkrijgen via de knop onderaan de pagina. Voor volwassenen bedraagt een ticket €18, voor jongeren van 12 tot en met 18 €12 en voor de kleinsten onder ons (<12 jaar) is de toegang gratis.

Dit jaar kunnen er ook combi-tickets aangekocht worden voor ons kerstconcert! Ben jij een echte fan van onze vereniging? Wil jij nu al je plekje voor het kerstconcert op 22/12/2024 reserveren aan een voordeligere prijs? Dan is dit combi-ticket zeker iets voor jou! Voor €25 heb je als volwassene al een combiticket. Voor de jongere muziekliefhebbers onder ons is dit €20.

We zien jullie graag op deze schitterende avonden!